Vi utvider og setter opp to treningspass fra midten av august. Du kan skyte enten kl. 16-17:45, eller kl. 18-20 på søndager. Det er mulig å låne våpen og kjøpe ammunisjon som vanlig.Det er ikke oppholdsrom/venterom på Ekeberg for tiden, og oppussingen pågår i ukedagene, slik at banen kan endre seg fra søndag til søndag. … Fortsett Trening på Ekeberg i august 2021
Trening er endelig så smått i gang igjen!
Vi setter opp trening på Ekeberg i juli, kl.18.00-20.00 på søndager.Det er mulig å låne våpen og kjøpe ammunisjon som vanlig.Det er ikke noen oppholdsrom/venterom på Ekeberg for tiden. Ny inngang er gjennom barnehagen, 10 meter til venstre for den gamle inngangen. Du melder deg på gjennom Rubic: https://app.rubic.no/, NB! ikke appen, men nettsiden. Logg … Fortsett Trening er endelig så smått i gang igjen!
Stevne på Løvenskioldbanen, søndag 27.6.21
Vil du være med på et internstevne? Trenger du kanskje ett stevne for å bestå kurset ditt? Stevnet er PÅ LØVENSKOLDBANEN, på søndag, 27.6, det er drop-in fra klokken 12.00, stedet er på 200-meterbanen (se bildet under), kom hvis du vil være med, lav terskel, vi tar med klubbvåpen til utlån og ammunisjon selges på … Fortsett Stevne på Løvenskioldbanen, søndag 27.6.21
«Uorganisert egentrening» har startet
Vi følger koronareglene som gjelder for Oslo og p.t. er det ikke lov med organisert trening inne for voksne. "Uorganisert egentrening" er tillatt, men vi kan ikke låne ut våpen eller selge ammo, så vil du trene med eget våpen, meld deg på trening via Rubic-appen. Velg "Påmeldinger" fra din side og meld deg på. … Fortsett «Uorganisert egentrening» har startet
Medlemsavgiften for 2021 er sendt ut
Medlemsavgiften for 2021 er nå sendt ut på e-post fra Rubic. Har du mottatt en mail som ser omtrent ut som den under, kan du trygt trykke på lenken. Rubic er det nye medlemssystemet vårt. Dersom du betaler med vanlig girobetaling og KID, så sparer ASL ca 20kr per innbetalte giro. Når giro er betalt … Fortsett Medlemsavgiften for 2021 er sendt ut
