Stevne-søndag!

Den siste søndagen i måneden er det internstevnedag i ASL. Det er vanlig fri trening fra kl. 12-13. Fra kl 13-15 og kl. 18-20 er det stevne. Dette er god trening for deg som vil forberede deg på å delta i åpne stevner, for deg som vil ha konkurransetrening i et hyggelig miljø, og for … Fortsett Stevne-søndag!